Middlesbrough F.C Official Singapore Supporters Club

Sunday, January 4, 2009

Mau Foto?..

Tadi petang wifey aku ajak keluar,dia nak beli barang sikit.aku ajak dia pergi Parkway Parade.sampai sana kami makan dulu si swensen.

seusai makan ,potong rambut lala.lala mula sekolah pada isnin ini.lala masuk K1(kindergarden 1).bila dah abis potong rambut lala,aku ajak mereka ke harvey norman(h.n).aku nak tengok kamera DSLR.tahun ini wifey aku bole claim sd400 dari kementerian pelajaran singapore.

waktu sedang membelek kamrea,Promoter H.N telah rekomen aku Canon DSLR 1000d latest kamera.kalau aku beli kamera ini aku bole beli atas beli lensa EF75-300mm dgn harga sd99 yg harga sebenar sd499.

1.Canon DSLR 1000d
2.Canon EF75-300mm F/4-5.6 III USM
3.tripod sz-88
4.beg
5.vouchar
6.free training for shooting photo.
7.2x8GB memory card.
8.protection lens

akhirnya...aku pulang dengan mereka (canon dslr 1000d set)

mulai sekarang,aku akan menjadi jurufoto profesional....heh!

ini semua,adik aku amin dan naim punya pasal la..!

2 Komen Masam:

Amin Ahmad said...

yes, pasaran bergerak!

:p

liyannaahmad said...

giler poyo..
hahahahah